pondělí 31. srpna 2009

Krtek a kalhotky


Jednou se krteček probudil v hrozných křečích a začal hledat svoji ranní dávku heroinu. Po chvíli hledání se dočkal a stálo to za to. Krtečkovi bylo na tripu blaze. Zdálo se mu, že se vznáší a že má na sobě překrásné kalhotky s tááákle velkými kapsami. Jeho snění přerušil zvonek. Krteček otevřel a ve dveřích stála myška. Byla pěkně zfetovaná. Krteček na ni vyjel: “Děvko! Kdes nechala toho cikána ježatýho co ti to dělal v parku zezadu? Vypadni ty kurvo!“ Krteček kopnul myšku do hlavy a zabouchnul za ní dveře. Sedl si do křesla, otevřel si lahváče a bylo mu fajn. Pustil si televizi a při tom vášnivě šňupal drogy různých kvalit. Jak tak kouká na tu televizi, vzpomene si na svůj ranní sen a na kalhotky s tááákle velkými kapsami. Mít tak takové, to by bylo boží. V předních kapsách by nosil fet, chlast a cigára a v zadních kapsách walkmana a kazety. To by byla krása. Ale pak se podíval na své propocené trenky, na dvou místech značně nažloutlé a sen byl pryč. „Nedá se nic dělat, kalhotky potřebuju“ uvažoval nahlas krteček. Vzal si sváteční trenky a vyrazil do zahrady. Nejdříve šel ke lnu. Krteček se zeptal, zda-li by mu nedal len pár svých dětí na látku na kalhotky. Ale len odpověděl: “Vypadni buziku. Nikdo si z mejch dětí nebude dělat oblečení. Musel bys mi přinýst CD teplých bratrů Damiens:“ A tak krteček šel k rakovi. „Raku, puč mi Damiens vole, ať len nedržkuje a dá mi děti, abych moh vyrobit látku na kalhotky.“ Rak odpověděl: „Ses posral, ne? Musel bys mi donýst basu piva.“ Tak krteček šel domů pro basu piva. Dal ji rakovi, ten dal krtečkovi CD, krteček dal CD lnu, ten dal krtečkovi pár svých dětí. Hurá a krteček může vyrábět látku. Když měl látku hotovou potřeboval ji rozstříhat. Vzal flašku rumu a šel za čápem. Čáp mu ji za rum nastříhal. Teď už jen ušít. Krteček šel tedy za ježkem. Zaťukal. Ježek vylezl a poslechl si krtečkovo přání. Pak na něj chvilku koukal a poslal ho do prdele se slovy: “Ty pošahanej idiote, já sem ti starou v parku nepíchal a už vůbec ne zezadu. To byl můj děda! A protožes mi nasral na hlavu, tak se teď vyseru já na tebe.“ Po těchto slovech si musel krteček šlehnout. Cestou domů se pěkně předávkoval a látku mu vyměnila žabka Kuňkalka za gram háčka. Teď sedí krteček doma u televize ve svých starých trenkách, které jsou žluté už celé, protože se krteček pochcal. Usnul a zdál se mu sen o tom, jaké by bylo krásné mít kalhotky s tááákhle velkými kapsami.
.

Žádné komentáře: