pondělí 31. srpna 2009

INTRO

Buď zdráv ty, kdož jsi vstoupil na tento blog. Setkáš se zde s několika literárními skvosty, které mám na svědomí já, dannik - uživatel lidé.cz. Všichni ostatní, kteří mi moje díla ukradli a dali je na své stránky mi zapomněli zaplatit za autorská práva za což je stihne trest nejvyšší - nedostanou se do nebe. Nic z toho co se zde dočtete, mi nikdy nikdo nechtěl vydat. Oslovil jsem několik periodik, ale vždy se stejnou odpovědí - NA SPOLUPRÁCI TOHO DRUHU NEMÁME ZÁJEM. Nehoráznost!! Všichni přece vědí, že je to minimálně tak dobrý jako Mácha nebo Bezruč!! Z toho důvodu jsem se rozhodl nadále neposkytovat tento materiál nikomu, ale zveřejnit ho na internetu. Doufám že to tu chvíli vydrží, a že se blogspot.com nezachová jako u mého již zesnulého blogu, u nějž patrně nemohli strávit jeho tak trochu jiné pojetí. Vše co je zde na tomto blogu vznikalo někdy před 12-ti rokama, a tak je jasný, že spousta věcí v básničkách již není aktuální a mám na ně jiný názor než je tomu v básni. Do tohoto blogu již nepřibyde žádný příspěvek. Maximálně tak budu reagovat v komentářích. Kdybych uměl udělat nějakej webzdarma, udělal bych to a ne že bych se o to nepokoušel, jenže na to prostě nemám mozek, takže nějaký html kódy mi můžou políbit prdel...Žádná z básní nemá rasistický podtext a nikomu jsem nechtěl slovně ublížit ani nikoho urazit. Pokud by se našel přeci jenom někdo, kdo by mi to chtěl vydat nebo vytisknout a svázat, nechť mě kontaktuje na dannik@seznam.cz
.

Žádné komentáře: