pondělí 31. srpna 2009

IDIOTSKEJ HURVÍNEK

„Hurvajs!…Hurvajs, kurva slyšíš, nebo si ze mě děláš prdel?“

„Slyším taťuldo.“

„No, to je dost. Vypni ten kravál. Kdo to má furt poslouchat?!“

„Ale taťuldo, dyk je to jen Grindcore.“

„Tak to vypni, nebo ti roztřískám ksicht sráči pojebanej. A vůbec, byl jsi už s Žeričkem? Ne? Zase se vysere do obýváku. Kdo má ty hovna furt uklízet. Jak to že máš naušnici v držce, a co ty vlasy? Koukej to sundat ty blbče. A toho psa sníme!“

„Si dej vole…“

„HURVAJS!!!Já tě slyšel. Poď si pro facku.. – MLASK – „

„Au tati to bolí“

„Nemáš si dovolovat. Ták a od teď za každý sprostý slovo dáme do kasičky každej 10 Kč. Já ti ukážu…“

„Omyl taťuldo. Já problémy mít nebudu. Ale tobě se začne zužovat šrajtofle. Vzpomeň si jak jsme na MS v Itálii prohráli s Německem jak jsi nadával. Dneska hrajem s Němcema finále ME, tak uvidíme.“

Hurvínek odešel. Bylo půl pátý a do fotbalu zbývaly asi 3 hodin.
Mezitím stačil Hurvínek vylízat Máničce čerstvě vyholený pekáč a obrat bábinku o důchod. Vracel se, když hráli hymny nastoupených mužstev.


„Taťuldo, už sem tady. Dohoda platí…“

Taťulda nic nenamítal.

„Tak dobře, za každý sprostý slovo 10 Kč…“

…“Podivej se na ně, na kurvy fašistický!!“

„Taťuldo!! 10 Kč!! A vůbec, dej sem peněženku, já budu vyndávat peníze, abys nešvindloval.“

Taťulda, zabrán do boje nic nenamítal a automaticky podal Hurvínkovi peněženku nabitou desetikorunami. Zápas pokračuje.


„Ty debyle, co to pískáš, ty pyčo vysmahlá. Já se na to vyseru. Kurva dyk seš tam na hovno, když nevodpískáš zprcanej ofsajd. Di do prdele rypáku černej. Jo penalta!! Češi!! Češi!!! Bergře, zabi toho čůráka zmrdanýho. GÓÓÓÓÓL!!! A sou v pyče skopčáci zkurvený. Maji hovno a ne tytul.“

Asi po čtvrthodině hry dostala ČR vyrovnávací gól…

„Tý vole voni vyrovnali. Ta vobrana si tam snad holí čůráky nebo co. Takovej zkurvenej gól. Já se z toho poseru. Trenére ty čůráku vystřídej. No konečně to ten kretén písknul. Sem zvědavej na prodloužení, to je taky taková píčovina.“

Najednou dostala ČR rozhodující gól.

„Tý vole já se poseru, hrajete uplný hovna a eště se tam nasral Havel. Vy kurvy německý…“

Ještě hodně dlouho do večera taťulda nadával uplně na všechno. Hurvínek vybral 950 Kč, koupil si cédéčko Cripple Bastards a zbytek prochlastal v Králíkách na houseparty a eště dlouho si liboval že naše reprezentace prohrála a v duchu se těšil na další šampionát.

.

Žádné komentáře: